Kreativ Kommunikation & Image Building

OM OS

Under modeugen i februar 2006 var der sat storskærme op rundt om i byen, hvor vi havde fundet os til rette foran den på Gammel Torv. Mads Nørgaard-showet blev vist på storskærmen, og det var i det øjeblik, vi fandt ud af, hvor gerne vi ville være en del af cirkusset.

Danni havde hørt om et nyt fænomen, der kaldtes ‘blog’, og havde i nogen tid tænkt på at starte en med det formål, at vi skulle ind og se modeshows fra første række. Det blev vores første fælles projekt, og Danmarks første egentlige herremodeblog ‘Tendens-Mag’ var født. Året efter havde vi en fuldstændig pakket modeugekalender.

Andreas begyndte siden hen som modeassistent på Euroman, først under Chris Pedersen og siden under Frederik Andersen, hvor han havde sin gang i over to år. Arbejdet på Euroman har givet ham et uvurderligt netværk til både stylister, moderedaktører, journalister og kreative medspillere, samt en forståelse for branchens sammensætning, der er vital, hvis man skal have den som arbejds- og legeplads. Andreas er stadig tilknyttet Euroman som en væsentlig del af bloggerstaben.

Danni tog verden rundt, efter at gymnasiet var afsluttet, og herefter var det hjem til otte måneder i Livgarden, inden han kunne begynde sin uddannelse. Det blev designteknolog fra KEA Design/Business, med speciale i brand building, hvad der både har givet ham en teoretisk viden omkring faget og en praktisk indsigt i en yderst essentiel del af mekanismen.

Sammen har vi en know-how og en praktisk erfaring, der gør, at vi kan tilbyde vore kunder en anden og mere personaliseret form for PR samarbejde, hvor vore kunder ikke skal frygte for at blive stoppet i kasser eller drukne i et overfyldt showroom.

Vi er et nichebureau, der har en skarp holdning til brandidentitet samtidig med, at vi aldrig tager flere kunder ind, end at vi kan servicere hver af dem forsvarligt.